Sulu boya tekniği, yeni başlayanlardan daha ileri düzey ressamlara kadar çok çeşitli ressamlar için tasarlanmıştır. Metinler özellikle suluboyacılar için olsa da, tartışılan konuların çoğu hem yağlıboya hem de diğer ortamlardaki ressamların da ilgisini çekiyor.
Bu makale dizisi Teknik hakkındadır.
Teknik, bir görevin gerçekleştirilme şeklidir. Bitmiş işte istenen amaca ulaşmak için alet ve malzemeleri başarılı bir şekilde çalışmak için el ve beyin becerisini içerir. Beyin, zekanın yaratıcı yönü olan Akıl tarafından kontrol edilir.
Sanatçı, yüksek düzeyde teknik geliştirmiş bir ressamdır. Bu nedenle bir Sanatçı, tanımı gereği iyi bir ressamdır. İyi bir ressam, tekniği iyi olandır. Tekniği zayıf olan bir ressam ressamdır ama Sanatçı değildir. Sanatçı, eseri Sanat olan kişidir. Sanat, sıhhi tesisat ve duvarcılık gibi meslekler arasında bir ayrım değildir. Bir Sanatçı Usta bir ressam ve bir teknik ustasıdır.
Hangisine güvenmeyi tercih edersiniz – bir uçağın uçma şeklini zayıf kontrol ve anlayışa sahip bir havayolu pilotu veya işi düzgün bir şekilde nasıl yapacağını bilen eğitimli, güvenilir ve deneyimli pilotlar tarafından çalışılan ve gösterilen bir pilot.
Kores marka ürünler oldukça bu konuda oldukça memnun edici ve özverili bir markadır.
Birçok ressam, bunun için çabalamanın yaratıcılıklarını baltaladığına inanarak tekniği reddeder. Yaratıcılık baltalanamaz. Yaratıcılık, onun eksikliğinden daha güçlüdür. Daha yüksek düzeyde teknik arayışı, tam sanatsal ifadeyle temasa geçilmeden önce ihtiyaç duyulan temel bir süreçtir.
Suluboya resim çalışmak için keyifli bir ortamdır. Bireyin gözlerini açmasına ve doğal olanın ve bizim sözde yapay dünyamızın inceliklerini ve gücünü görmesine yardımcı olur. Her yaş ve sınıftaki kişi için uygundur.
En iyi ihtimalle, en yetenekli savunucuları, diğer herhangi bir ortamda en iyilerin yanında karşılaştırmaya dayanabilir. Bu, yağlı boyadaki en iyi ressamların suluboyadaki en iyi ressamlar olduğu anlamına gelmez ve bunun tersi de geçerlidir. Suluboya resim için gereken beceri kendi başına ayakta kalır ve en yetenekli yağlı boya ressamlarını paniğe sürükleyebilir.
Bir suluboya ressamı zemine [kağıda] bir yıkama uyguladığında, su, pigmentin kendine ait bir ömrü olması için enerji verir. Pigment hareket ettiğinde, bir dereceye kadar, kendi iradesine de sahipmiş gibi görünür.
Bir yağlı boya ressamı tuval zemine biraz pigment sürer ve pigment sanki zekası yokmuş gibi orada aptalca kalır. Yağlı boya ressamı, başarı için esere enerji vermek zorundadır, suluboya ressamı ise bir dereceye kadar, tablonun içindeki gizemli bir yerden enerjinin ortaya çıkmasına izin verir.
Sulu boyalar çoğu konu için uygundur. Ayrıca her yaştaki çoğu insan için uygundurlar. Yine de ortamın kendine özgü kısıtlamaları vardır.
Örneğin, bir yıkamayı kontrol edebilmek için boyacının normalde bu kontrolü sürdürmek için kol uzunluğunda olması gerekir. Yağlı boyacı, etkisini değerlendirmek için yirmi fit geri adım atabilir ve bu, boyanın konumunda en ufak bir fark yaratmaz. Bu iki nedenden dolayı suluboya ile böyle değil. Bir resim, bir mesafeden karar verebilmek için dikey olmalıdır ve bu, hemen hemen her mesafeden bakıldığında, resmin çoğu yerde olacaktır.
Diğer dezavantajı, zeminin maksimum boyutudur. Yağlı boya ressamlarının, tuval alanı söz konusu olduğunda pratik bir sınırlaması yok gibi görünüyor. Grafiti bunun kanıtıdır. Suluboya grafiti kültürü bilmiyorum. Rulo suluboya kağıdı satın alınabilir, ancak bence sadece tedarikçilerin boyacı bloklarını perakende veya yeniden satmak için kendi boyutlarını kesmelerini düşünüyorum.
Suluboyacılar tarafından sevilen bir konu manzaradır. Bunun birçok yönü var. Antik çağın dört unsuru Toprak Hava Su ve Ateş’tir. Burada petrolle ilgili hiçbir şey yok, bu nedenle petrol açıkça başka bir alt kategoride. Gerçek doğal peyzaj bu unsurlardan üçünü içerir ve haftanın her günü sadece pencereden dışarı bakarak böyle olduğu kanıtlanabilir.
Suluboyacı su kullanır ve onsuz suluboya resim olmazdı. Bu, suluboya ressamına doğal manzara ve içerdiği su ile karada, denizde ve havada, buzlu su buharı ve buhar gibi tüm formlarında benzersiz bir bağ verir.
Suluboyacılar, doğa tarihi konularının resimlerinde de önde gelir. Bunun nedeni, ortamın hassas çalışmayı daha kolay yapabilmesidir. İlk suluboyacılar belki de çiçekler ve yapraklar üzerinde yoğunlaşmışlardır. Bu, pigmentlerin daha kuru bir şekilde kullanılmasına uygun hale geldi ve ortamı, o kadar yaratıcı olmayan, ancak serbest el çizimine olan ilgilerinin bir uzantısı olarak boyamaktan sabırlı ve memnun olanlar için de uygun hale getirdi.
Bu başlangıçlardan itibaren birçok ressam yaratıcı ressamlar oldu. Şarkı söyleme ve iğne işi yazma konusunda iyi eğitim almış orta ve üst sınıf kadınları içeriyordu. Genişleyen bilimlere büyük ölçüde dahil olan sosyal sınıflarıydı.
Bilimsel fikirleri desteklemek için daha geniş bir kitleye yaymak için grafik görüntülere ihtiyaç vardı. Bu, fotoğrafın icadından önce ve sonra her türden resimli kitaba yönelik daha geniş talebi karşılamak için çizimlerden ve resimlerden kopyalanan oyulmuş plakalardan baskı yapılmasını gerektirdi. Peki
aquarelle ne demek ? Sulu boya demektir elbette.
Sadece en iyi sulu boyacılar portre çizebilir. Bu, çoğu suluboya uzmanı için bir kabus alanıdır. İki tür suluboya portre ressamı var gibi görünüyor. Çok kuru resim yapan ve konuları kolayca tanınabilen hassas görüntüler üreten kişi.
Diğeri ise birkaç dakika içinde tamamlanmış gibi görünen serbest izlenimci portre. Çoğunlukla bunlar, görünüşte ayrışmanın ileri aşamalarındaki kasvetli görünen nesnelerdir. Bir ressam ya portre resmi için doğaldır ya da onu kendi haline bırakmak en iyisidir. rahat bırakıyorum!
Mimari resim, suluboya ressamları için de doğal bir konudur. Ressam mimari detayların önemini anlarsa, konular kendiliğinden tekniğe bürünür. Ayrıca, ölçülen çalışmanın uzun, yavaş ve özenli bir şekilde işlenmesi çok tatmin edicidir. Mimari perspektifler, dramatik etkileri ve yarışmalarda tasarımları teşvik etmek için kullanımları ile iyi bilinmektedir.
Modern izlenimci resim, suluboya ressamı için doğal bir suluboya çıkışıdır. Pek çok kişinin düşündüğünün aksine, bu resim türü çok yapılandırılmıştır. Bir cümle gibi, resim de bir fikirdir ama boyayla aktarılır.
Yapısı olmayan bir fikir fikir değildir. Empresyonist resimlerin çoğu basitçe ruh halidir, bir varlık duygusudur. Varlık duygusu, basitçe, enerjiyi amaçsızca kullanan beyindir. Ruh hali bilinçsizdir.
Sanat, yüksek bilincin ifadesidir.
incelemeler
Henüz yorum yok.